软叨叨

嘎嘎嘎

大京石匝:

『葬礼3』

I loved and I loved and I lost you,
爱着 爱着 然后我弄丢了你,
And it hurts like hell,
我仿佛身处在痛苦的地狱中,
Yeah it hurts like hell,
是啊 我就像身处地狱一样。
I don't want them to know the secrets,
我不愿他们知道秘密,
I don't want them to know the way I loved you,
我不想让他们知道我有多爱你,
I don't think they'd understand it, no,
我不认为他们会理解 当然不,
I don't think they would accept me, no,
我不觉得他们会接受我 那怎么可能。

——Fleurie《Hurts Like Hell》

评论

热度(7845)

  1. 共125人收藏了此图片
只展示最近三个月数据